Det sitter två ledsna hundar framför mig..

..Som väntar på att få smaka min smörgås.. Det ser lite roligt ut faktiskt.. Dom sitter framför mig på andra sidan bordet och glor som om min smörgås va det sista ätbara i världen. Får väll ta och bre dom varsin egen då. Bortskämda skithundar..
Sitter och väntar på att Sandra och popper ska komma hem, kikar ut genom fönstret och det känns bra att det regnar. Hoppas att snön försvinner, men att det inte fryser på.. Då kommer man inte kunna gå ut imorgon.. Funderar på om det är lika mycket snö kvar hemma.. När jag åkte i onsdags va det väldrigt mycket mer snö hemma än det va här. Får väll se på lördag hur det ser ut. Ska iväg till ikea igen när dom har kommit hem, sen kommer pappi och hämtar mig där. Funderar på om jag ska köpa ett bestick ställ när jag endå är på ikea, gjorde inte det igår och jag ångrar mig lite faktiskt. Men vi får se.. Har ett som funkar prima, men det är nog inte så snyggt till det nya diskstället. Hmm.. Får fundera en stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0