Det väntar en taxi på oss i Stenungsund..

Nu sitter vi på bussen och är snart i stora höga. Eftersom att bussarna har slutat gå ifrån stationen hem så fick vi ringa en taxi.. Funderar lite på vilken hållplats det blir billigast att åka taxi ifrån. Vilket som egentligen är närmast hem. Ska leta upp en karta och kola lite mer noggrant på det imorgon. Kanske kan åka för en 50 lapp istället för 100.. Fyfan va snål jag låter, det är ju inte ens jag som betalar..

Ska bli riktigt jävla skönt att komma hem och lägga sig. Mår lite illa faktiskt. Vet inte varför. Har inte ätit något konstigt och jag är inte åksjuk. Hoppas inte jag börjar bli dålig bara. Har inte tid med det den här veckan.. Har så mycket jag behöver hinna göra.
Imorgon ska jag försöka måla färdigt min bild så Krister kan betygsätta den.. Sen ska jag prata med Maggan och lämna in lite textningsuppgifter som jag gjorde klart strax innan jag åkte. På kvällen kommer min älskade kusin Emma hem till mig igen. Fyfan vad jag har längtat efter henne. Det gör nästan ont. Hon har varit i fjällen hela lov veckan och har säkert haft det skit bra. Jag har haft det mindre bra, med Emma abstinens. Men det ordnar sig imorgon. Nu ska vi hoppa av bussen och leta oss till taxin. Skönt att det har slutar snöa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0