Dilemma..

Ja, jag har blivit besatt av tapeter.. Jag kan inte sluta klicka mig in på alla dessa jävla målaraffärs sidor på internet.. Jag mår dåligt!!
Men nu kommer vi till det jobbigaste.. I gästrummet i det nya huset får jag välja, helt själv, vilken tapet det ska vara. Får nästan lite panikångest. Det finns så fruktansvärt mycket fina tapeter. Har hittat så mycket fin. Många är ifrån England och kostar typ 2500 kr rullen.. Men jag hittade bla en skit söt kolektion ifrån Rosa bandet.. Tänk vad fint att man kan stödja dom genom att ha en blommig tapet på väggen.. Är du inte det rätt fantastiskt?
Helst skulle jag vilja ha en liten bit tapet ur alla kollektioner..
Men jag älskar Pip 2011 kollektionen och blev helt såld första gången jag fick se bilder ur den..
Så det blir nog någon där ifrån.. Alla dessa blommor och påfåglar. Får snart ett tapetanfall och beställer hem ett par rullar och börjar tapetsera hemma istället..
Är den inte underbar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0