Drömmarnas land väntar ivrigt på mig..

Dags att krypa ner i sängen nu. Är svin trött efter att ha suttit i tvättstugan ifrån kvart i 8, tills för en halvtimma sen..
Tror föresten att jag har fått reumatism i mitt höger lillfinger.. Eller i lederna ifrån lillfingern till handleden. Kan knappt vicka på fingret utan att det för ont. Kanske har stukat det, man vet aldrig.

Imorgon har jag bild och form hela dagen. Måste plugga lite svenska och greja med projektarbetet också. blir så förbannad på mig själv när jag inte sätter mig med det... Vet ju att jag måste. Men imorgon, då jävlar..
Ska jag orka med det måste jag nog försöka sova nu. Godnatt alla små getingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0