Eftermiddags filosofi

Ligger i min säng, som alltid. Funderar lite över livet och kilar ut över snötäckta tak. Vackert! Önskar att jag inte blev bakis, men jag har kommit fram till att det är när jag dricker sprit som jag blir såhär bakis... Rätt dumt att sprit är så gott...

Planerna ändrades något idag och jag har inte kommit iväg än. Men det börjar bli dags att klä på sig lite kläder och kolla upp buss tider. Orkar inte. Önskar att jag hade bli, eller iallafall att någon ville köra mig.
Ska verkligen önska mig körkorts lektioner i födelsedags present.. Önskar mig så mycket annat också... En symaskin, en wokpanna, yankee candles och långa gardiner... Åh, tur att jag fyller 20. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0