En kväll som vilken annan.

Ligger i min säng, helt slut i huvudet. Spelar Harpan och lyssnar på Melissa horn.
Gråter ett par tårar och funderar lite. Ibland kan jag tro att låtskrivare har tagit sig in i mitt huvud och skrivit ner mina kännslor på papper.. Känner ni så ibland också? Mår riktigt kasst denna onsdagskväll och det beror på mycket. Har mycket tankar och funderingar över mig själv, hur jag ska vilja att forma mitt liv. Vädret är tråkigt och jag saknar närhet.
Åker till Emil imon, sen kommer Emmis antagligen och hämtar mig i Älvängen på Lördag förmiddag/morgon. Men jag behöver komma iväg till Grunne. Visserligen flyttar dom i övermorgon och det kommer nog kännas konstigt att inte åka dit fler gånger. Kommer sakna den lilla stugan. Det har hänt mycket bra där. Har lite ångest över det också. Jag gillar inte för stora förändringar. Tycker att det ska bli jätte spännande. Men jag hade velat ha kvar huset i Grunne också.
Funderar på om det ligger glass i frysen. Ska nog gå och kolla det innan jag går och lägger mig. Men jag ska kika lite på Svampbob innan jag somnar och sen tycker jag att vi hörs av imorgon istället. Godnatt kära vänner!



Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sov gott nu gumman. Det är en dag imorgon också. Du kommer att klara dig bra även om det inte känns så nu.Älskar dig. Puss och kram

2012-02-22 @ 23:29:56
Postat av: Frida

Melissa Horn är helt underbar!

2012-02-22 @ 23:39:42
URL: http://nattstad.se/fridafea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0