En månad och en vecka rökfri..

Kom på mig själv med att jag bloggar skit dåligt om hur det går med mitt sluta rökande.. Det va ju därför jag började blogga.. Men nu har jag inte berättat något om det på 3 veckor.. Idag är det 5te veckan jag är rökfri. Känns jätte bra och tänker inte på det längre. Mår typ illa när jag känner att någon luktar rök och jag kan handla huuuur mycket mer som helst i veckan och jag är skit nöjd. Känner inte lägre att jag behöver cigaretter och jag hinner med så mycket annat när jag inte hela tiden vill gå ut och röka.

Men sen är det så att vissa dagar är värre än andra. La av med plåsterna helt i 2 veckor.. Men folk ville inte umgås med mig tillsut. Jag va på skit humör hela tiden och vissa i min närhet orkade inte med mig tillsut.. Så jag började med 7 mg plåsterna igen. Det stör mig inte. Dom är mindre än ett frimärke och det kliar nästan ingenting. Så det är okej. Ska ha dom veckan ut nu sen hoppas jag på att jag kan vara utan dom och endå vara på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0