Gårdagens bravader

Hade absolut ingenting att blogga om igår, hade inte tid att tänka på det heller. Tyckte bara att det va jävla piss tråkigt med allt som blogg kan handla om. Men det va en bra dag, hade det bra i skolan, shoppade lite och drack vin med coffe och Emma.

Hade bild och form hela dagen i skolan, fick mycket gjort och projektarbetet är nästam klart. Ska börja skriva ihop arbetet och göra papprena till någon slags bok. Det kommer bli skit bra när det är klart.

Åkte ner till torget efter skolan med Coffe och min älskade vän Alexandra Dahle. Sprang in i min favorit inrednings affär.. Känte att jag skulle KOLLA på lite burkar.. Planera och försöka få lite ordning på saker och ting.. Men hur tror ni att det gick? När jag var klar på Bosättning hade jag gjort av med 330 spänn.. Heja Elin!

På väv hem ringde mamma och frågade hur det va med mig.. Då kom jag av någon anledning på att jag hade glömt mina projektarbetes böcker på Bosättning.. Bra jobbat kände jag där i paniken och trodde att jag skulle få börja om från början.. Coffe som är så jävla snäll sprang bort och hämtade dom medans jag gick in på bibban och betalade min skuld och lånade lite nya böcker. Lånade bla en vagatarisk husmanskosts kokbok. Tyckte inte att den va så intressant, tur att man inte betalar för böckerna man lånar. Det hade varit slöseri med pengar faktiskt..

Senare på eftermiddagen kom min älskade kusin Emmis upp. Det börjar bli som en vana för mig att hon kommer hit en gång i veckan och äter god mat och dricker vin. Tycker att det känns riktihgt bra att ha en sånn nära vän som är ens kusin. Önskar att jag va bäska kompis med alla mina kusiner. Älskade människor.

Ska ta min slappa röv ur sängen och laga lite mat nu. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0