Estelle Silvia Ewa Mary Bernadotte.

Hertiginna över Östergötland. Ja, varför inte. Tycker att det va rätt fint. Hade tyckt att det va mer praktiskt om hon hette Elin, man man kan inte alltid få som man vill.
Sitter och kikar på den här tacksägelse gudstjänsten, Emil och Viggo är ute och äldar. Sandra och Popper är på Ikea. Har rätt tråkigt. Går omkring i huset och njuter en sista gång. Ska visserligen sova här inatt också, men jag vill njuta så mycket jag kan. Det börjar kännas rikstigt jobbigt nu. Men det blir nog bra. Jag hoppas det iallafall.

Ska äta lite och sen ska jag ut och hjälpa till att älda upp det som ska äldas och sen är det dags att åka iväg till huset. Idag ska vi bära möbler och packa upp kartonger. Spännande spännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0