feels good being me

Ligger i min säng, nyduschad. Har hela hällebäcks familjen samlad och jag har det rätt gött.. Förutom det att jag mår skit illa.. Har haft så mycket att göra idag att jag har glömt bort att äta.. Har ätit en liten bit pizza, en påse chips och två svenne mackor.. Inte jätte bra.. Men dagen har varit turbulent.. Förutom det att jag har varit så jävla pissfitt humör har jag bråkat med människor jag egentligen älskar.. Många.. Antagligen för att jag har varit en jävla bitch idag.

Imon börjar jag 9, vi ska gå igenom projektarbetet och sådär.. Inte så gött eftersom att ja faktiskt får sova till 10 annars. Men en dag får jag väll stå ut.. Imon börjar jag med engelska c ordentligt också, fyfan.. Sen månste jag ner och köpa kattsand och torrfoder.. Orkade inte bära med mig det hem idag. Tur va väll det eftersom a´tt jag tappade ena kassen när den gick sönder. Handlade förfan mat för 580 spänn idag.. Känns jävligt onödigt. Kunde lagt det på helt andra saker.. Ska fan börja handla på Willys..

Ska dricka lite citrus te och hoppas på att jag känner mig suuuper frisk imon morgon.. Behöver det.
Sov gott älskade vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0