Försovning och mardrömmar.

Herreguuud. När jag hade vaknat till liv och hoppades på att mamma inte hade ringt sista gången än, kikade jag på telefonen.. 32 missade jävla samtal.. Förstår inte hur jag kan sova bort det, har ändå en fruktansvärt störande ringsignal. Och Mikel som sa till mig att jag måste börja skärpa mig mer mornarna.. FAN OCKSÅ!!!

Har sovit jätte oroligt inatt, har drömt så mycket mardrömmar. Det va längesen jag gjorde det och jag brukar aldrig göra det här hemma. Vaknade svettig två gånger inatt och jag minns mardrömmarna jätte klart. En av dom är som en serie med drömmar, nästan som en film i olika delar, som typ harrypotter. Det är en familj, som jag är med i ibland, som bor i ett lägenhetshus som är förbannt. Det spökar som fan och det är alltid någon som försöker få tag i någon i familjen, hoppas på att jag är klar med dom drmmarna nu. Det slutade med att alla tog sig ut och flyttade vidare till ett annat hus. Hoppas verkligen inte att jag behöver drömma om det här mer. Det har varit en pärs att vakna livrädd flera nätter i rad..
Den andra drömmen va jätte skumm. Min systerodtter hittade en tjej som va efterlyst, typ styckad och sånt.. Skit läskigt. Där vaknade jag och va glad att jag inte va ensam hemma.

Nu ska jag ringa min mamma och be om ursäkt. Sen ska jag ge katterna frukost och sen är det nog dags att gå ut tíll bussen. Hörs sen mina kära vänner!



Fick en jättesöt tisha av Frida igår. Gillar verkligen färgen!
Ser ni försten Stena som står och skriker på mig.. Tror hon är hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0