Fredag kväll och gott humör..

Ligger nerbäddad i sängen och försöker smälta alla intryck ifrån dagen som gått.. Mår bra och är nöjd med att inte stå och dansa som en galning på någon nattklubb denna fredagkväll.
Kom hem för ca 2 timmarsen.. Har ätit gött och umgåts med denna älskade familj. Det har varit en jätte bra dag idag faktiskt.. Ända dåliga med dagen är väll isåfall att jag inte har hunnit plugga.. Tror knappast att jag hinner det imorgon heller, men jag har ju lov hela nästa vecka, så jag har ju god tid på mig.
Mobilen dog strax efter att vi kom till huset.. Så om ni undrar varför jag har bloggat så dåligt nu på kvällen är det därför.. Grejade lite med golvet på övervåningen, drack kaffe och mös vid kaminen när alla andra jobbade.
Imorgon ska vi ta bort en skitful heltäckningsmatta på övervåningen, ska bli riktigt skönt.. Får ont i ögonen så ful är den.. Om 3 veckor ska huset vara så klart att det går att bo i det.. Har lite svårt att tro att det kommer hinna bli klart, men om 3 veckor ska dom vara ute ur detta huset iallafall.. Får bara hålla tummarna på att snickarna och målarna kan jobba snabbt..
Nästa vecka ska det börja tapetseras och jag och Sandra bestämde oss för vilken tapet vi ska ha i gästrummet/mitt rum idag, nu är det bara färgen vi ska bestämma oss för.. Det står mellan en rosa och en turkos/grön tapet ifrån PIP 2011. Spännande spännande..
Planerna för morgondagen är lite fluffiga just nu. Vet bara att vi ska iväg till huset tidigt imonmorgon, sen ska vi åka och kika på hundvalparna om vi hinner, efter det bär det av på 30års fest och sen blir jag hemkörd.. Kan tänka mig att det blir en rätt stressig dag imorgon, men det får väll vara så då.
God mat och gott sällskap, behöver inte så mycket mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0