Godmorgon Tynnereeeeeeeeeed!

Godmorgon kära vänner.. Fyfan va kasst jag har sovit inatt, hundr amiljoner tankar söpkade i mitt huvud och hur trött jag än va, så kom inte sömnen till mig.. Hatar att ligga vaken mitt i natten och bara vrida sig.. Gick upp vid 9 när Ella tyckte att jag hade sovit tillräckligt länge, sen löste jag lite korsord i soffan och somnade till.. Vaknade vid 12, sendess har vi suttit i soffan, tjötat, ätit cupcakes och kikar på bomerang. Min favorit barnkanal! Det går så mycket roliga barnprogram på den, Johhny bravo, Sylvester & Tweety, Dexters labratorim, familjen flinta och en jävla massa mer.. Sånna program som gick på cartoon Network när jag va liten.

Om en stund sk ajag och bell ta oss ner till frölunda torg, tänkte vi skulle fika lite, men det har vi gjort hela morgonen, så vi får väll se vad vi gör. Borde klä på mig nu så vi får något gjort. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0