Hemgång.

Nu är vi hemma igen. Hade skrivit ett jätte långt och fint inlägg förut. Precis när jag skulle klicka på publicera... Dig mobilen och inlägget försvann. Onödigt.
Sängar och soffor är upp möblerade. Bokhyllor och golvlampor är ihopskruvade. Trodde aldrig att så mycket skulle hinna bli klart när jag kom dit i förmiddags.. Men det är som ett helt annat hus nu, det börjar bli beboligt.
Imorgon är absolut sista dagen här i huset i Gunne. Känslan om att kanske, kanske blir till och med bättre börjar komma till mig. Lugnet börjar infinna sig och det känns bra. Väldigt bra!
Om allt går som vi tänkt oss flyttar jag och katterna in i början av sommaren. Känns jobbigt att behöva flytta ifrån min lägenhet. Men det behöver jag inte tänka på riktigt än.
Emmis kommer och hämtar mig här kvart i 11. Få tänker sig Popper och Sandra att jag redan ska ha varit uppe i ett par timmar och packat. Vi får väll se hur det går med den planen. Behöver iallafall inte va med och konka kartonger som en dåre till huset imorgon. Istället ska jag stryka städa. Kanske inte så roligt det heller men jag slipper ju träningvärken på söndag iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0