Hemma efter en lång dag..

Nu sitter jag hemma, äter på min falaffeltalrik och funderar över dagen.
Jag och bell fåbörjade ett makron bak.. Gick år helvete kan vi väll säga. Gjorde fel med marängen och den bara gled ut över hela plåten.. Men vi testar igen e´fter att vi har ätit.
Va uppe hos mormor en stund idag också. Hon mådde bättre än igår och jag är inte jätte orolig just nu. Men man vet aldrig.. Det kan vända på någon timma.. Träffade mina fantastiska morbröder Gunnar och Pelle också.

Imorgon ska jag och bell in till stan, sen ska jag lämna henne på bussen och sen åker jag hem.. Väntar fortfarande på att Jelena ska ringa och säga att hon har kommit hem.

Dags att äta upp den här maten nu, har bara ärit 4 muffins idag.
Hörs sen! hejhopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0