Hemma hos mamma!

Bestämde mig för att stanna här inatt. Känns bra att få lite kvalitetstid med mamma och pappa, känner inte heller för att åka hem till min skitiga lägenhet. Vill bara att någon ska städa åt mig, men sen känner jag lite för katter.. Sa ändå till dom att jag skulle komma hem idag. Inte för att dom egentligen förstår.. Men men, dom märker väll att jag inte kommer.

Känns förjävligt att jag inte har min telefon nu. Känner mig totalt jävla handikappad.. Kan inte göra någonting. Kan inte kolla fb, kan inte kolla baken, kan inte höra av mig till någon och känner nätan att jag tappar kontakten med hela världen. Har pappas gammla nokia som han aldrig använder, just nu. Men när jag kommer hem har jag en annan. Men det här med iphone alltså. Det funkar inte, men blir helt beroende. Man har ju allt där i.
Kan inte ens fota eller blogga när jag inte har den. Min kamera är ju efeterbliven och funkar inte om den inte om den inte sitter i kontakten och jag kan inte blogga på en vanlig telefon. Ska dessutom behöva gå i 2 veckor och vara handikappad.. Hur lång tid kan det ta att byta en display egentligen?!

Men lite glad är jag iallafall idag. Fick hämtat mitt paket ifrån Eleven.se idag. Läpsylet funkade väll sådär.. Kan inte dirrekt säga att resultatet belv som dom sagt. Det stack lite i läpparna och sen va det slut.. Märkte inte att dom växte eller så, men man kanske måste använda det flera gånger för att man ska se något. Provade locktången nu när jag kom hem och den funkar kanon bra. Verkligen. Jag har ju dessvärre inte så långt hår, men jag tycker att det blev fint ändå. Längtar tills mitt hår växer sig ner till skulderbladen så jag kan ha sånna där fina hollywood lockar.
Fick med en slags goodiebag också. Fick med mig ett par prov och det tyckte jag va riktigt roligt faktiskt. Oväntat! fick med mig en nattkräm ifrån Mario Badescu, ett prov på Mexx fresh härr parfym, ett prov på Escada - Rockin rio, och body milk ifrån Body farm. Tyckte det va jätte roligt. Blev så lycklig när jag såg att det låg mer i paketet än jag hade beställt. Dessvärre kan jag inte visa er, för jag har ingen kamera... Men det ska väll lösa sig på något sätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0