Hemma i säkerhet igen..

Nu sitter jag hemma i min säng i lägenheten igen.. Jejo och Frida fick för sig att jag skulle med ner till donken, så jag fick så snällt följa med.. Kanske behövde det, drack kanske lite mycket vin lita snabbt på kalaset. Har iallafall haft en helt fantastisk helg.

Idag på morgonen bakade jag ju som sagt kladdkaksmuffins med mörk mintchoklad. Dom blev väldigt uppskattade och jag fick många komplimanger för dom.. Om man nu säger att man får komplimanger för bakverk.. Dom tyckte i vilket fall att dom va väldigt goda..
Sanna och Lasse, Emils mammas kompisar, kom till huset med sin nya lilla vovve.. Höll på att dö så söt va han. Åh vad jag ville ta med mig honom hem.. En riktigt liten buse.. Trodde ett tag att jag skulle få åka hem utan både öron och kinder, men jag kom undan med att par små bitmärken.. Helt okej faktiskt.

Åkte iväg till Skepplanda och tog in hästarna, min lilla Johhny boy, som jag har saknar den fis hästen.. Finare kille får man leta efter. Sen åkte vi hem och grejade lite.. Blev irriterad så det räckte och blev över för att inte bilderna jag hade tänkt ladda upp laddades upp så fort som jag ville.. Så jag skert i det istället.. Klädde på mig fina kläder, bla en jättefin blommig blus ifrån forever21. Älskade jävla affär!!
Åkte till Katja och drack gott vin, skrattade och tjötade. Sen bar det av hemmåt, och efter ett besök på donken är jag tillbaka där jag började i inlägget..

Här får ni lite fina bilder på lill-prinsen.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0