I väntan på bättre tider..

Sitter i köket, har precis ätit en jävla massa frukost, känns som att jag håller på att spricka.
Sandra och lillebror Viggo är och säljer GT, väntar på att dom ska komma tillbaka så jag kan baka till alla snälla människor som hjälper till idag.. Känner mig sådär äckligt käck..
Idag ska jag tydligt elda dom gammla golven och annan skit, vet inte hur roligt det kommer bli.. Men jag slipper iallafall bära. Sen antar jag att jag kommer få hjälpa till att städa efter snickaren.. Dammsuga och så, men det stör mig inte alls.. Tror att dom tycker att det är rätt gött att ha ett städ-freak i huset.
Dags att förbereda inför baket. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0