I väntan..

Sitter i bilen och väntar på Sandra som är och grejar i stallet.. Har haft en fantastisk dag i stan med min Belliboll. Vi har varit omkring i massa affärer, handlat lite och bara umgåtts. Köpte lite alla hjärtans dag presenter.. Köpte vinglas ifrån balders hage till Sandra och Popper, varsin tröja till Viggo och Emil och en jättesöt diskborste till mamma.

Mobilen dog när jag va i stan och jag hade i fen laddare med mig.. Visste att jag skulle hit och eftersom att Emil också hat iPhone tänker jag inte på att jag ska ha med mig laddaren hit. Tänker inte på att mobilen kan dö på vägen dit. Det är nog faktiskt det ända problemet jag har haft med iphonen.. Batteritiden!

Men nu dör mobilen snart igen.. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0