if you ever get a headache, put up a turban..

Ligger i sängen helt slutkörd i huvet. Har aldrig haft sån här jävla huvudvärk. Värken är så kraftig att den går ända ner i ögonen och nacken. Vet inte vart jag ska ta vägen.. är det migrän eller?!

Har haft en helt okej dag idag allafall, bortsätt ifrån att bloggen har bråkat med mig. Men det är löst nu, så om ni vill är det fritt fram att kommentera.. Ett tag till iallafall.. Man vet aldrig hur länge turen håller i sig..

Ska försöka ta tag i bloggandet imon igen, har inte speciellt mycket att blogga om men jag får väll lösa det. Ska inte till skolan imon, är skit förkyld. Men jag ska plugga lite engelska och måla lite, kanske greja med projektarbetet lite också, beroende på hur jag mår.
Planen va ju att vi skulle ut och fira Coffe imon. Förhoppningsvis är jag tillräckligt frisk för att följa med, hade varit tråkigt att missa det. Men mer om det imon.

Godnatt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0