Jag vill kalla det insperation!

Ja, jag hoppas att det inte är någon som kommer här och säger att jag härmas nu. Tycker det är så tråkigt med människor som inte blir glada att någon tycker om det dom gör, utan blir förbannade för att man härmas. Jag vill kalla det insperation! Har lånat denna av en okänd blogg på Nattstad.se. Hoppas denne är okej med det! Har även gjort en ny kattegori för denna lilla rolighet. "15 dagar, 15 hemligheter". Tack för mig.


1. Bild på mig och min bästa vän
2. Bild på mig + 10 fakta 
3. Något jag hatar
4. Mitt bästa minne
5. En dålig vana som jag skulle vilja bli av med
6. Vad jag har i min väska
7. Någon som står mig nära
8. Något jag ser fram emot
9. Något jag skulle vilja ha just nu
10. Drömjobb
11. Vad jag tränar 
12. Något jag älskar att göra
13. Vad jag använder för smink
14. En speciell sak med mig själv
15. Något jag gjort och ångrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0