Jävla skit...

Har sovit bort en hel timma av min jävla tvättid.. Dessutom funkar bara ena tvättmaskinen i tvättstugan, så det tar dubelt så lång tid att tvätta för mig idag. Har en mörk tvätt och en 30 tvätt kvar. Får bara hoppas att jag hinner innan 9. Ska åka in och möta Jejo också, ska vara i stan kl 10. Så egentligen behöver jag ju åka här ifrån kl 9.... Otur jag har denna blåsiga måndagseftermiddag.
Fick gjort lite textning innan Mitsou bestämde sig för att jag skulle pussas och kramas med honom istället. Nu ligger han och Stena som Yin och Yan. Tror inte det finns finare små katter än mina.
Borde se till att få i mig någon mat, har inte ätit sen i bamba.. Känner inte att jag är hungrig, men jag börjar bli lite små grinig. Får väll hitta på något som inte tar allt för lång tid att laga.
Hörs sen flickor och pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0