Kreativiteten flödar.. Men jag är arg!

Arg som fan för att mina nyaste leggings redan har gått sönder... Jag fattar inte hur många par jag ska behöva köpa.. När det går mot varmare tider så ska jag rensa garderoben på trasiga byxor och köpa lika många nya. Jag tror att jag har två par svarta leggings som fortfarande är hela. Skulle gissa på att jag har runt 15 par svarta leggings... Tänk er varje morgon jag ska klä på mig och rotar igenom alla dom paren för att endå inte hitta några hela... Va ju så glad imorse att jag visste att dom hela låg nytvättade i garderoben... Men icke. Ska fjäska lite med mamma så kanske jag kan få ett par hundralappar så jag kan köpa nya.

Idag ska jag iallafall köpa en cykel. Min bildlärare hittade en jättefin damcykel på returvaruhuset som han reserverade igår. 150 kr, vilket klipp... Måste bara köpa en paket med sånt man lagar däckena med för det är tydligen punks på framdäcket. Nu ska jag ner och äta torsk och äggsås. Antar att det bara är att gilla läget...

Har börjat måla igen. Kallar denna konst för "den inre människan". Det låter väll lyxigt? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0