Kvällsfilosofi!

Oj, har inte blogga på flera timmar. Efter att soppan blev klar kom Felicia upp och ojade sig lite över att hon va så sjuk. Sen tog jag och duschade av Mitsou hälften av hans päls, och det hjälpte faktiskt. Nu kan man klappa honom Iran att få händerna fulla med hår.
Felicia gick hem och jag tog mig lite vin, stod och pratade med Frida i flera timmar, sen hamnade vi i köket där vi kalasade på grönsaker, ost och dipp. Fantastiskt hur nära man kan komma varandra på bara några timmar. Borde ha lagt mig för längesen, men ni blev det inte så. Skönt att jag inte börjar före 10.40 imorgon.

Nu verkar det som att mina ögon tycker att dom ska blunda. Jag bet inte hur no känner, men när jag är riktigt riktigt trött blir jag helt torr i ögonen. Känns som att någon har hällt riktigt fint sand i ögona på mig...

Vi hörs imorgon. Godnatt kära vänner. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0