Kvällsmys och päronsaft!

Åh, nu är jag hemma igen. Min säng har nog aldrig varit såhär skön innan. Har hängt lite tvätt och pratat med tjejerna. Känns skönt att vi är samlade igen. Trivs som fan hemma när jag vet att både är hemma. Känner mig lite mammig och beskyddande, men det kanske hör till när man är äldst av 3 i ett boende.
Va så jävla tröstig när jag kom hem och känndes som att jag hade torr bark i hela käften, hällde i mig en kanna päronsaft ifrån kivik. Är det bara jag som fullständigt älskar den saften? Läste i tidningen att det va en pojk någonstans i sverige som hade hittat en tand i en av dom färdigblandade saft paken. Blev något äcklad.. Vem fan vill ha en tand i sin saft?! Sen kom jag på att det nog inte är så vanligt att man hittar sånt. Minns när det stod i tidningarna om att någon hade hittat en snopp i en flaska ketchup.. Men hur stora är oddsen? Sånt händer ju bara en gång.. I bästa fall. Jag får väll bara hoppas på att ingen har tappat sina tänder i min saft tills nästa gång.
Nu är det dags för mig att logga ut och stänga ner systemet.  Ska bli skönt att sova faktiskt. Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0