Kvällsro och middag!

Har suttit i telefon men min kompis Gabbe i lite mer än en timma. Fantastiskt hur skönt det kan vara att bara prata, och lyssna ibland. Jag gillar det här med telefonkontakt! Jag vill bara att du ska veta är du är en undrabar människa och en fantastisk vän gumman lilla. Är så glad att du finns!

Har satt soppa på spisen. Kålsoppa med mortter och lök. Felicia kommer hem om en stund och dag kan inte bli så mycket bättre. Köpte katt-shampo förut när jag va i affären och tänkte att jag skulle duscha Mitsou sen, han fäller något så fruktansvärt och det hjälper inte hur mycket jag än borsta honom. Tänkte att jag skulle se om mer hår kom med när jag tvättar honom sen. Har inte duschat katterna på jätte länge och egentligen behövs det inte. Men ibland kan jag tycka att det är bra att även dom får sig en dusch.
Är så jävla hungrig nu att jag hade kunnat sätta i mig en hel skog. Känns som att jag inte har ätit på hela dagen, men det har jag ju.. Mycket till och med. Men jag tog mig en promenad på en timma runt på hasselbacken och ner till ica, sen bar jag hem två kassar som vägde 100kilo. Gjorde väll av med det jag åt då.
Måste springa och kolla till soppan. Hoppas på att den snart är klar. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0