Lillasyster

Ser väll ut som att jag borde gå och lägga mig kanske.. Imorgon är sista dagen i skolan, sen är det lov i en vecka.. Ska bli jätte skönt. Ska sova ordentligt och ladda upp inför ett jävla race fram tills att betygen sätts.. Förra året fick jag ett mvg, 11 vg och resten g.. Satsar på att få vg i alla ämnen utom matte, som jag vet att jag bara kommer få godkänt i.. Men det kommer gå bra alltihoppa, får alltid sånn super energi på slutet av vårterminen.

Åker till Emil imon igen, som alla torsdagar. Jag och Sandra ska kolla på golv och fixa lite smått i huset.. Sen på lördan åker jag hem och på söndag kommer mamma och hjälper mig med punkan. Jävla go helg!

Nu ska jag slänga mig i min prinsess säng och kika på svampbob innan jag somnar.. Natti!




Kommentarer
Postat av: Frida

Fina Elin! <3

2012-02-08 @ 23:12:49
URL: http://nattstad.se/fridafea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0