locktångs-filosofi

Ligger i min säng, har lite huvudvärk. Har inte druckit något idag och jag kan tänka mig att det beror på det. Kikar på den här serien där barn ska blu modeller.. Förstår inte hysterin som va omkring det innan det började. Barnen är ju helt och hållet med på allt som händer, och föräldrarna verkar inte kunna få någon nytta av det hela heller. Jag tycker att man ska få bli vad man än nu vill bli.. hur gammal man än är.

Klickar omkring inne på Eleven.se. Funderar på att beställa hem en ny locktång, men då har väll min mamma ihjäl mig. Men jag tycker att jag behöver en ny.. Tycker att jag behöver en som har leopard mönster, som bara kostar 400. Tycker inte att det är så faligt faktiskt.. Annars behöver jag nog en i guld.. Som kostar lika mycket.
Önskar mig en impuls.. Men jag behöver nog ringa ett par samtal innan jag kan göra det. Men herreguud.. 400kr......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0