Lovely life!

Njuter av bambos, big brother, draw something och att faktiskt bara vara hemma. Orkar inte blogga just för tillfället. Lever i nuet och försöker få ut allt ur varje liten sekund. Har rast ifrån livet en stund då internett bråkar och tjejerna sitter och äter i köket.
Känner mig rätt ur fort för tillfället, har det fruktansvärt jobbigt i skolan, det är typ 20 dagar kvar tills projektarbetet ska vara inlämnat, börjar tröttna på Stenungsund och alla som bor här, är arg på Emil hela tiden, stressar över min födelsedag, vikten bråkar med mig, ser ut som ett roadkill i ansiktet.. Mm.. Dessa problem lever jag med.



Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg ner! Får man ens vara så vacker som du är?!! Love you <3 <3

2012-02-27 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0