Lycklig tjej!

Mmm.. Dom där samtalen löste mitt problem och imorgon är en locktång ifrån märket Revlon Curling på väg hem till mig. Valde den som va i guld. Tyckte att den såg bättre ut än den andra jag funderade på. Dessutom har den här 3 års garanti och den andra hade bara 2. Åh vad jag är glad. Äntligen fick jag nätshoppat. Som jag har länktat efter det!
Bestälde också ett läppbalsam ifrån Proclé. Den ska tydligen göra läpparna större. Vet inte om jag tror på det, men jag blev lite nyfiken. Och för 35kr tycker jag att det va värt att testa. I värsta fall kanske man kan ha det som vanligt läppsyl. Hade ett läppglans för 100 årsen som det va plummer i, den funkade på det sättat som dom säger att detta läppbalsamet ska göra. Är väldigt nyfiken nu faktiskt.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0