Morgongymnastik och lunch!

Godmorgon kära vännerna mina. Sitter i köket och väntar på att potatisen ska börja koka.. Tänkte att jag skulle göra potatismos och fiskpinnar denna söndagmorgon. Har inte ätit fiskpinnar sen jag flyttade till den här lägenheten. Tycker det är lite läskigt egentligen. Man har ingen aning om vad det innehåller.. Precis som korv. Men i dessa är det 86% fikkött i. Får väll bara hoppas på att dom inte ljuger.

Planerna för idag ser lite luddiga ut.. Beroende på vädret väljer jag hur jag ska göra. Men just nu är det uppehåll och det är typ 2 plus grader. Så jag tror nog att jag går ner och handlar när jag har ärit lunch. Kan dessutom vara rätt gött med en promenad. Sen kommer lilla sjuka Felicia hem. Stackan har fått öroninflamation. Tycker så synd om henne. Ska hinna med att städa garderoben och förhoppningsvis pilla med projektarbetet. Skjuter upp det varje dag och jag längtar så jävla mycket tills det är klart. Tar med mig det till skolan imorgon och lämnar det där.. Då har jag iallfall en ursäkt för att jag inte gör något med det hemma. Men jag tycker att det är lättare att göra det i skolan, där har jag någon som säger till mig att jag ska göra det och ser till att det blir gjort. Läxor och hemarbeten har aldrig varit min grej.
Nu kokar potatisen och Stena vill ha mat. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0