Senaste nytt!

Så, då va jag hemma igen och nu är det fritt fram att smsa och ringa. Chillar med min nokia och funderar på om det finns någon annan stans jag kan spela Draw something... Tror inte det går. Menmen.. Kan iallafall ringa och få tag i människor och det är väll huvudsaken.
Har haft en otroligt produktiv dag i skolan idag. Gjorde ett prov på 10 minuter som jag fick g på, sen sov jag till kl 11. Efter det målade jag lite med tusch och efter det skrubbade jag rent ett par paletter..  Det va vad jag gjorde i skolan idag.

Ska städa färdigt lite här hemma och sen ska jag ner och lämna Jejo i Göteborg. Fyfan för den jävla ungen.. imorgon sitter hon på ett flyg till dubai. Skitunge..

Börjar må lite bättre igen. Har tagit min medecin, det går mot ljusare tider och jag fixar det här med skolan på bara några veckor. Det löser sig. Om om ca 2 månader tar jag studenten och då kan jag välja att aldrig mer i mitt liv gå i skolan.
Om någon har missat att jag inte har någon telefon och undrar varför jag bloggar så lite så är det därför. Jag bloggar vanligtvis bara på datorn när jag är hemma. Vilket jag är nu. Hörs när jag kommer hem ikväll! HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0