Shopping i vårvädret och kvällsro med världens bästa kusin!

Var nere på torget efter skolan och handlade det jag behövde.. Trodde jag. Men tydligen behövde jag köpa morötter, vilket jag inte gjorde. Så bär Emmis kom fick vi ner till Ica.. Jävla handlande idag. Köpte inflyttning presenter till Sandra och Popper också. Köpte en florsocker stelare ifrån Jala till Sandra, och ett jätte sött salt och peppar sett till Popper. Amerikansk stil med en liten metallkorg som dom står i och allt. Är jätte nöjd och jag har verkligen hittat saker som passar dom.

Sitter i min säng och pyser av all mat jag har ätit. Det är fantastiskt vad mat kan vara gott. Har ätit semlor också, vaniljsemlor. Har väldigt svårt för mandelmassa.
Dricker lite vin och har det rätt gött. Glömmer av att blogga när Emma är här, är det inte alltid så? Det är dom dagarna hon är här som jag bloggar minst. Men det är väll för att jag inte får någon tid över. Ska ställa mig och diska upp det sista. Sen ska jag äta chips! Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0