Skogspromenad och svampfilosofi

Tog en poromenad på ca 40 minuter i skolan med Emil och hundarna. Riktigt skönt, frisk luft och motion. Lite jobbigt att gå va det.. Det ligger så mycket is här i skogen och under alls barr och snön så ser man det inte.. Ester som drar som en jävla pittbull höll på att dra omkull mig flera gånger. Men det är okej, min hjärtattacker kanske behövs ibland.
Nu sitter jag bara och väntar på att Sandra ska komma hem så vi kan åka upp till huset.. Börjar få lite ångest nu, det börjar kännas jobbigt att dom verkligen ska flytta nu.. Jag älskar verkligen detta huset.. Det är stort som en sommarstuga ungefär men det rymmer så myckt kärlek.. Sen älskar jag svampskogen här bakom också.. Förra hösten plockade jag och Emil ca 30 kilo kantareller här. Iochförsig kan man ju åka tillbaka och plocka svamp, men det kommer nog kännas konstigt att jag inte känner dom som bor i huset.. Har jag lite tur finns det bra svampskog runt huset i Prässebo också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0