Skönt att vara färdig..

Sådär! Då va jag klar med bilderna.. Visst blev dom fina?
Jag är iallafall nöjd. Jag önskar mig fina kläder, blommor och en jävla massa choklad. Förra åter fick Emils mamma en New York resa med hotell och shopping, i alla hjärtans dags present.. Tycker inte ens att det är värt att önska mig det... För vem fan skulle ge mig det?!

Imorgon åker jag ner och hämtar min systerdotter i Göteborg.. Ska lämna henne på mammas jobb någon gång på eftermiddagen.. Men innan dess blir det tjejmys på stan. Älskade gumman min. Hon fick glasögon idag också. Visst är hon fin i dom?! Tycker att hon blev skit lik min storasyster i dom.. Men det kanske inte är så kontigt.. Det är ju hennes dotter..



Åh vad hon är fin min lilla Prinsessa... Nu ska tydligen Jejo spela The sims 3.. Så vi får höras senare.. Ska faktiskt sätta mig med det tråkiga jävla projektarbetet nu.. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0