Soffsovande!

Ligger och kikar på animal planet. Känns skönt att jag bestämde mig för att stanna här en natt till, synd bara att mamma och pappa jobbar hela dagarna. Men jag har snart lov igen.. I mars eller april.. Mins inte riktigt. Men i vilket fall är det inte så långt kvar.

Det börjar närma sig mars, om ett par veckor ska projektarbetet vara färdigt. Kan inte riktigt fatta att jag snart tar studenten. Börjar känna sån jävla press.. Känns som att jag har tusen saker att göra, som jag inte ens vet något om. Men på måndag ska jag försöka ta tag i det ordentligt, be mina lärare att skriva upp bad jag behöver göra för att höja mina, i och för sig, redan bra betyg. Svenskan har jag halkat efter i ordentligt på sista tiden.. Ligger bara på g nivå och det är inte okej! Det Ju ett av mina bästa vänner.. Men allt detta tar vi på måndag!

Nu tänkte jag att jag skulle bädda ner mig ordentligt och försöka sova.
Kommer inte kunna blogga speciellt mycket imorgon på förmiddagen. Mon mobil har 6% batteri och jag och Bell åker hemifrån vid 12, så vi får höras när jag kommer hem efter 4. Hoppas ni klarar det. Men som sagt.. Sova! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0