Solsken och starka kännslor..

Har städat hela lägenheten och skurat fläkten.. Inte det roligaste man kan göra en fredag förmiddag kanske, men sånt måste också göras.. Ska klä på mig och pallra mig iväg till bussen om en stund.. Åker till Emil idag iallafall, fast han va en jävla gris imot mig igår, och idag..
Om jag hade velat hade jag kunnat vända och gå med en gång, men den kärleken jag har till honom är oändligt. Jag älskar honom av hela min kropp och själ.. Det är hemsk. Men så är det. Ingen har någonsin berört mig på samma sätt som han, han har hjälpt mig att växa, lika mycket som han har tryckt ner mig till botten.. Men jag tror att riktigt kärlek är sån, om riktigt kärlek finns. Vi gjorde slut i September förra året, och även om vi inte är tillsammans längre har vi båda otroligt starka kännslor för varandra och ingen av oss vill vara ifrån varandra. Men ibland blir saker inte som man tänkt sig, jag hade ju tänkt mig att vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar, men saker och ting hände och det där med att allt skulle vara bra föralltid gick käpp rätt åt helvete. Men jag äslkar honom, och det kommer jag alltid att göra, vad som än händer.

Hade iallafall väldigt roligt igår. Tack alla kära vänner för det.. Väntar fortfarande på att bilderna ifrån Klubb Total ska komma upp på fb, men det vekar dom inte vilja göra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0