Statistiken sjönk i botten..

Ja-aa. Igår sjönk statisiken till botten. Hade 22 läsare på hela dagen. Så lite läsare har jag inte haft sen första veckan. Men okej, bloggade typ ingenting igår alls så jag kan förstå detta. Känns ändå tråkigt. Känns ungefär som att vi är tillbaka på 0 igen. Egentligen borde jag inte märka någon speciell skilnad. Det är aldrig någon som kommenterar och jag får ingen speciell respons för det jag gör. Funderar på om jag skulle börja lägga upp bilder på mina bröst eller göra ett par videoinlägg där jag berättar att jag är dum i huvet.
Nej.. Herregud, det skulle jag aldrig göra, jag vet att hela familj och släkt läser min blogg. Skulle aldrig få får mig att göra någon sånt. Nej lilla Elan kämpar vidare med bloggandet och hoppas på att blu uppmärksammad för den unika människan hon är.

Har suttit och kikat på Big brother en stund. Tycker att det är så jävla roligt. Tycker helt klart att Tenny är den bästa. Skrattade så jag höll på att kissa ner mig när han duschade i iskallt vatten. Sen är jag lite småkär i Marcel också. Vilken snygg jävla människa. Förväntade mig däremot väldigt mycket mer av Hanna W. Tycker att hon är riktigt tråkigt och jag har tröttnat på det här mer att provocera. Förstår inte grejen med det. Jag tror ju i och för sig bara att hon spelar.. Det här med att hon har fobi för fattiga människor och att hon tycker att det är fel att handla kläder ifrån "budgetkedjor" varkar vara ren skitsnack. Antingen är vill hon framstår som jävligt rik för att hon skäms för att vara fattig, eller så är det för att tjäna pengar på det. Det finns ju ingen annan rimlig förklaring. Det roligaste är att när hon sitter och säger det har hon på sig en stickad tröja ifrån gina.. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser din blogg varenda dag iallafall sötan! :*

2012-02-22 @ 22:03:09
URL: http://nattstad.se/fridafea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0