Svårt att somna..

Ligger i sängen och funderar över livet.. Tusen tankar snurrar omkring i huvet. Vill bara sova en stund så jag slipper tänka. Håller på att vrida mig själv ut och in för att tankar bosätter sig permanent i huvudet på mig. Jag vill inte.. Jag orkar inte!

Jag och Sandra har nästan kommit fram till vilken tapet det blir.. Men inte helt än... Vi tycker samma men vissa gillar hon mer än jag och tvärt om... Jag får iallafall bestämma i slutet, så helt överens behöver vi inte vara.

Imorgon ska jag sätta mig och plugga lite, sen blir det upp till huset och förhoppningsvis ska vi iväg och kika på hundvalpar. Har ju något att se fram emot iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0