Tröstäter chips och surar..

Sitter i min säng med Jejo och äter Crunchos.. Humöret gick över ifrån ledsen till skit förbannad sekunden jag hoppade av i stenungsund.. Gick omkrig inne på Coop och va arg på allting.. Hittade inte det jag skulle ha och dom hade inte det jag behövde.. Sen blev jag utskälld av en jävla gubbe för att mina kassar tydligen tog för stor plats på bänken i busskuren.. Jag tänkte att om han hade bantat ner sig ca 100 kilo hade hans feta röv också fått plats.. Men jag sa inget..
Städade av mig lite ilska när jag kom hem.. Speglarna i hallen och badrummet står och skiner som aldrig förr.. Men nu är jag bara ledsen igen.. Dessa jävla humörsvängningar.. Längtar efter Emil.. Behöver nog fortsätta tröstäta en stund till.. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag släga den här påsen åt helvete om en sund.. För då är jag arg igen. 

Ska ta mig en dusch om en stund.. Sen kommer felicia och då blir det middag..
Börjar 9 imorgon.. Så jag ska försöka lägga mig tidigade ikväll också. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0