Trött kväll.

Har precis knött i mig massa mat. Mår illa och ska strax gå och lägga mig. Tog mig ett varmt, väldigt långt bad. Önskar att jag hade badkar hemma. Fyfan va dum jag va om valde dusch.. Jävla skit gubbar som bara luras!
Peelade ansiktet med honung och socker och hoppas på att min hy ska friska till sig. Vill inte se ut så här längre..  Dricker lite mjölk och pratar med mamma och pappa. Vill aldrig åka här ifrån!

På torsdag ska dom ha möte om mormor och då får vi reda på när hon får komma hem. Blir hon kvar en längre tid flyttar hennes katt hem till mig så länga. Sen mormor hamnade på sjukhus har han bott ensam hemma hos henne. Tycker det är synd att han behöver vara ensam 23 timmar om dygnet och även om han kanske kommer tycka att det skit jobbigt första tiden så är det i vilket fall mer humant att han får bo hos mig. Där har han både katterna och folk omkring sig hela tiden. Varken Jeja eller Frida verkar tycka att det är något problem men jag ska prata med dom när jag kommer hem imorgon. Förhoppningsvis är det bara ett tillfälligt boende för honom, för sen flyttar jag ju till Emil och jag tror inte dom tycker att det är en bra idé att jag har med mig tre katter dit. Men vi får väll se. Det är synd om han ska behöva avlivas.

Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig. Hoppas att jag inte vaknar och tror att jag har brutit armen inatt också. Brukar sova rätt bra här. Sov gott kära vänner. Vi hörs imon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0