Tröttare än någonsin..

Fyfaan.. Ligger i min säng, klappar Stena, klickar omkring på den där konstiga Hannas blogg, kikar lite på vilka som ska vara med i bb i år och väntar på att Bodyguard ska börja. Är så fruktansvärt trött att jag funderar på att stänga va telefonen och lägga mig och sova redan nu.. Men då vaknar jag antagligen mitt i natten, vilket jag änndå gör, och inte kan somna om.. Får försöka hitta på något.. Vad fan gör man hemma en lördagkväll?
dom lördagkvällarna jag sitter hemma, brukar jag inte vara helt medveten om att det är lördag. Är ju ledig på fredagar, så det känns typ som söndagar för mig.. Men idag vet jag att det är lördag, och nu är det nog lite sent att bjuda hem någon på vin.
Vill inte greja med projektarbetet, jag vill inte!! Verkligen inte.. Vill slänga det åt helvete och aldrig mer behöva tänka på det.. Ska ta mig fan bränna upp det när dom har satt betyg på det.. Det har inte gjot mig något annat än illa..
Hade kunat tänka mig att baka, men jag har inget att baka med hemma.. Eller det tror jag inte iallafall. Och jag ger mig inte ut i det här jävla vädret för att baka några jävla småkakor.. Nej! jag får ta och hitta på något innan jag sitter och somnar.. Det är sånt här som får mig att köpa massa jävla kläder online!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0