Panik!

Paniken spred sig i hela kroppen och tårarna bara rann som en kran när jag kom på att jag tar studenten om mindre än 5 månader. Jag har pratat hur mycket som helst med alla om det, men det slog mig inte förens nu. Känner mig skit stressad nu, måste skaffa mig ett jobb, skriva upp mig på boplats, hitta klänningen och pörja planera för festen. Herregud vad alla olika tankar krigar i mitt huvud nu. Snart måste jag bestämma mig för vad jag ska göra med mitt liv också, vad jag vill bli och i vilken land jag vill bo. Nej, nu börjar jag gråta igen. Vilken jävla lipsill jag är.
Ska skriva upp mig på Vikareien, aprbetsförmedlingen och grannar redan nu ikväll. Sen får jag väll skriva upp mig på boplats och ställa mig i kö också. Får man verkligen en lägenhet när man är 20?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0