I väntan på våfflor..

Roar mig med att äta choklad och ladda ner dokumentär filmer medans jag väntar på att tvätten ska bli klar.. Rätt göt.. Jelena och Frida är nere på ica och köper våffelmix och grädda.. Tyckte att jag behövde det..

Sitter och lyssnar igensom rihannas nyaste album.. Skit bra.. Har bara hört låtarna som har gått på radion innan men resten är också bra. Vissa är till och med bättre än dom som har spelats på radion. Eller ja.. Jag tycker det iallafall.

Felicia sitter i köket och filosoferar för sig själv.. Tycker så synd om henne, hon sitter och snorar som en gris.
Jag får antagligen finbesök ikväll. Emils mamma ska upp och hämta en soffa på hasselbacken, och om hon hann skulle hon komma förbi på en kopp te. Mysigt!

Dags att springa ner till tvätten igen. Hör senare! Hejhopp..

Kommentarer
Postat av: Frida

man kan ju visst kommentera gullan :D

2012-02-07 @ 18:14:32
URL: http://nattstad.se/fridafea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0