Vackert!

Har både dålig teckning och dåligt batteri. Städar och bygger ihop bokhyllor så det står härligt till. Känner mig riktigt produktiv idag. Tråkigt nog kan jag inte ladda upp bilder ifrån mobilen när jag är här. Längtar riktigt mycket tills vi får in fiberbredband här. Kommer bli så jävla bra!
Allt ser ut som att det är taget ur en inredningstidning och jag bara älskar det. Allt är så vitt och fräscht.
Sover sista natten i Grunne inatt och det börjar kännas riktigt riktigt bra nu. Äntligen infinner sig lugnet om att det här kanske, kanske till och med blir bättre än innan.
Till sommaren, om allt går som vi tänkt oss, flyttar jag katterna in här också. Då kommer vi antingen bo i en av lägenheterna på botten, eller i mitt/gästrummet. Längtar på sätt och vis, men jag kommer sakna min älskade lägenheten och friheten med att bo själv. Men det blir som det blir, det blir det ju i vilket fall.
Bloggar mer när jag kommer hem. Då ska jag göraren fantastisk efterrätt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0