5te dagen rökfri!

Ligger i min säng och spelar spel på mobilen.. Är så trött att jag håller på att dö. Men jag ska snart ner och hämta min tvätt i tvättstugan. Har varit super duktig idag, har städat hela lägenheten och laga mat. Orkar inte baka idag heller. Vill bara ligga och ta hand om mig själv.

Idag är det 5te dagen jag är rökfri och nu känns det inte ens kämpigt längre.. Jag är fortfarande röksugen, men orkar inte riktigt bry mig.. Känns inte som att det har gått så lång tid som det faktiskt har. Köpte mig två paket nikotin plåster idag, en med 14 mg och en med 7 mg Det är bara 7 st plåster i varje, så om 2 veckor borde jag vara helt oberoende av nikotinet också.

Men jag måste säga att det är inte det billigaste sluta-röka-alternativet. Dom här två paketen kostr lika mycket som 7 paket cigaretter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0