Ångande varm dusch.

 

Åh! Tog mig en riktigt härlig dusch, skönt såhär på kvällen. Duschade riktigt varm, så varmt att hela badrummet fylldes av väldoftande ånga. Stod och funderade över livet i skenet av stearinljus. Väldigt rogivande för själen. Disken är diskad,  der är tyst i hela lägengetn, ljus är tända lite här och var i rummet. Allt är lungt och stilla. Förstör egentligen stämningen med att ha på datorn. Men måste man blogga så måste man.





När jag ändå håller på vill jag tipsa om min fantastiska inpackning. Den kommer ifrån märket Crusch. Doftar helt underbart av annanas. Den är verkligen helt fantastisk, håret blir som silke efter bara ett par gånger. Rekomenderar den starkt! Köper den hos min frisör men vet inte riktigt vad den kostar. Men kan inte tänka mig att den ligger på mycket mer än 100 kr. Jag är väldigt snål när det kommer till att köpa saker till mig själv, men den här är helt klart värt pengarna!





Jag är ledsen att det är så tråkiga bilder.. Men eftersom att jag för ett tagsen råkade slänga laddaren till min kamera så vi nöja oss med iphone bilder ett tag till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0