är rubriken verkligen så viktig?

Godmorgon kära vänner. Att gå upp utan att ta en morgon cigg blev inte så svårt som jag trodde att det skulle bli. Istället gick jag upp och satte på mig ett nytt plåster, satte på datan och kokade mig en en kopp te. Säger jag att jag inte är röksugen så ljuger jag, men jag känner inte att jag måste gå ut och röka. Känns bara lite tomt.. Är så van att gå ut och röka det första jag gör på morgonen.

Nu ska jag slänga mig i dushen, klä på mig och försöka få något gjort. Hörs sen!



Ser ni märket under det nya plåstret, det är ifrån det jag hade på igår.
Undrar hur nyttiga dom här plåstrena är egentligen, kliar som fan och det blir röda märken.. hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0