Att göra tråkiga saker för att slippa göra ännu tråkigare saker..

Ligger nyduschad i min soffa... Jag veet att jag måste byta lakan i sängen... Jag veet att jag måste städa garderoben... Men jag vill inte.

Om jag måste göra någon som jag verkligen inte vill göra, ex diska, då kan jag få för mig att jag måste rensa ur ett par skåp, eller tvätta golvet en extra gång, vika mina jeans eller något sånt. Jag känner mig duktigt, men skjuter upp det tråkigaste till sist. Gör ni också sånna konstiga saker? Tror faktiskt att det är rätt vanligt.

Måste IALLAFALL ta och städa garderoben.. Måste gå ner till tvättstugan och kolla efter vilken dag vi har tvättid.. Vill inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0