Att röka eller inte röka? Det är frågan..

Japp, nu har ska jag börja blogga igen.. Efter en väldigt lång tid. Men nu är det för att jag ska ha något att göra istället för att röka. Om jag lägger upp ett inlägg för varje gång jag i vanliga fall går ut och röker, så blir det mellan 10 och 40 inlägg om dagen. Det tycker jag låter helt fantastiskt. Så nu börjar min blogg/sluta röka resa!
Välkommen ombord!

Efter 7 år om rökare har jag äntligen bestämt mig för att det får räcka. Inte nog med att det är dyrt, jag har haft en skit jobbig rökhosta läng. Känner mig alltid lite små sjuk, kan knappt springa till bussen och så mycket annan skit som man dras med som rökare. På 12slaget tog jag och min älskade mamma i hand på att jag skulle sluta röka. För det får jag 25 kr i en burk varje dag jag är rökfri. På 12 månader är det ca 9000. Rätt goa pengar.




I den här helt lysande bloggen kommer ni att få läsa om min kamp för att bli rökfri. Men skulle jag bara skriva om det skulle det nog bli väldigt långtråkigt. Jag kommer antagligen att blogga om min vardag, mitt liv, vad jag gör och vad jag inte gör. för det är väll det man brukar blogga om? Ni kommer få höra om mina starka åsikter om världen osv! Spännande må jag säga.

Tack för mig, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0